Başlangıç > Bilinmeyen, Kitaplar > Necronomicon Efsanesi

Necronomicon Efsanesi

 

https://insanveevren.files.wordpress.com/2011/06/thenecronomicon.jpg?w=231

 

Necronomicon nedir? O kadar çok ismi var ki ve hakkında o kadar çok efsane oluşmuş ki, bırakın kendisini hakkında yazılanlar ciltleri dolduruyor; “Arabın Kitabı”,”Ölü İsimlerin Kitabı” veya “Ölülerin Çağrı Kitabı” ya da “Çıldırtan Kitap” kısacası bu bir mitik kitap.
Yazarının adı El Hazret veya El Azif. Yani meşum yazar Şamlı bir Arap. İnançlara ve de bilinenlere göre Necronomicon gerçek bir büyücünün el kitabı ve hiç şakası yok. Bazılarına göre, böyle bir kitap hiç yok, sadece Amerikalı korku yazarı Lovecroft´un hayallerinin ürünü, bazılarına göre ise var ama yerini kimse bilmiyor. Kısacası Necronomicon, tam manasıyla gizem dolu.

Necronomicon´un yedi cilt olduğu ileri sürülüyor, aslı 900 sayfanın üzerindeymiş, her cildinin 125 sayfa civarında olduğu düşünülebilir. Peki bu garip kitap nerede ve ne zaman yazıldı? Necronomicon´un MS 730´da Şam´da Abdül El Hazret tarafından yazıldığı biliniyor. Öyleyse El Hazret kimdir? Çok az bilgi var, onun çoğu da Necronomicon´un içinde; Hep yolculuk yapar çok okurmuş, İskenderiye´den Pencap´a kadar dolaşmış, onlarca dil konuşur ve öğrencilerine dünyanın her yerinden araştırıp öğrendiklerini anlatırmış. Metodları Heredot´u ve hatta Bruno´yu anımsatıyor. Nostradamus´un ünlü “Yüzlükler” inin ilk iki dörtlüğünde anlattığı metodun kaynağı uzmanlara göre Necronomicon´dan alınmıştır;

1. GECEYARISI, GİZLİ ODAMDA YANLIZ ÇALIŞIRKEN, OTURURUM ÜÇ AYAKLI PİRİNÇ SEHPADA, KÜÇÜK BİR IŞIK GELİR İNSANSIZ YERDEN, DÜŞÜNCEMİ AYDINLATIR, TALİHİMİN BOŞ YERE OLDUĞUNA İNANMIYORUM.

2. ASA ELLERİM ARASINDA, KONUŞULUR BRANCHES ORTAMINDA, SU HAREKETLENİYOR, LİMBE, ETEĞİNDEN AYAĞA, BİR BÜYÜK KORKU, İÇTEN BİR SES, FARKLI BİR TİTREME, İLAHİ IŞIK, KUTSAL HABER ARTIK YANIMDADIR.

 

https://insanveevren.files.wordpress.com/2011/06/hp_necronomicon.jpg?w=300

 

Büyü veya daha doğru bir tanımla majikal kehanet için çağdaş araştırmacılar bilincin açılması ve güncel etkilerden kurtulabilmesi için belli uyuşturucuların kullanıldığını belirtiyorlar. Bunun bir formülü de ele geçirilmiş; “Günnük, aselbent, diktamnus, haşhaş kökleri, afyon” gibi maddeler kullanılıyormuş. Kaynak Columbia Üniversitesi´ nin inançlar ve yöntemlerle ilgili araştırma raporlarından alınma. Yani Necronomicon sadece bu yönden geleceği görebilmenin yolunu da gösteriyor veya öğretiyor. “Çılgın Arap” El Hazret´in çağının çok ötesinde olduğu da anlatılmakta, çünkü bu Necronomicon sayesinde geleceği gördükten sonra çağının dışında kalmış veya uyum sağlayamamış, ona çılgın denmesinin nedeninin altında çağına göre alışılmadık biri olması yatıyor.

İnsanı çıldırtıyor ama nasıl?

Bir diğer kaynağa daha bakalım, Yunanlı Yeni-Platonist filozof Proclus (MS 410-485), astronomi, felsefe, matematik ve metafizik uzmanıydı ve kullandığı büyü yöntemleriyle Hekate adlı mitolojik tanrıyı görebildiğini yazıyordu. Proclus, Eski Mısır ve Kalde gizem öğretilerinden yararlanmıştı ve Proclus´un yazılı yöntemlerinin tamamen El Hazret´in eline geçtiği ve Necronomicon´a aktarıldığı da söylenmekte. Neyse, biraz da bu garip kitabın basılı olup olmadığına veya basım tarihçesine kısa bir göz atalım.

Hiçbir Arap kaynağında Necronomicon´un çıkış bilgisi yok. Araştırmacı ve tarihçi İdris Şah, kitabı Hindistan´da Deobund´daki, Mısır El Azhar´daki ve Mekke´deki antik kitaplıklarda araştırmış ama başarılı olamadığını yazıyor. 1487 tarihli bir Latince belgede Dominikan Rahip Olaus Wormius imzasıyla Engizisyon´un ölümcül ismi Kara papaz Torquemada´nın İspanyol Yahudileri´ne zulmederken, Necronomicon´u ele geçirdiği ve İtalyanca´ya çevirttiği belirtiliyor. Wormius´a göre, kitap son derece tehlikeli ve okuyan insanı olağanüstü etkiliyor ve aklını başından alıyor. İçindeki bazı bölümlerde Tevrat´ın Yaradılış Bölümü´n deki gizli ve şifreli bölümlerin açıklamalarının bulunduğu ve bunları anlamanın sonucunda insanın çıldıracağını da belirtiyor.

Çıldırtan kitabın izinde..

Wormius, kitabın bir kopyasını ele geçirmiş olmalı ki, Spanheim Başrahibi Johann Tritheim´ a yollamış ama sonra Wormius ekliyor; “Çeviriyi yaktım, bu Tanrı´ya küfürdü, gerçekler çok fazla ortaya çıkıyordu, İnsanlar buna hazır değiller, daha çok zaman gerekiyor.. Ama başka kaynaklar Necronomicon´un yok olmayıp Vatikan´a yollandığını yazmaktalar. Yüzyıl kadar sonra 1586´da, Wormius´a ait kopya Prag´da ortaya çıktı. Ünlü İngiliz majisyeni Dr. John Dee ve asistanı Edward Kelly bu kez Necronomicon´u ele geçirdiler, söz edildiğine göre Dee ve Kelly “Necromancy” denen ölüleri mezarlarından kaldırma deneylerine ondan sonra başladılar. Ama bir bomba daha duyuldu, Necronomicon´da simya yoluyla altın yapma yöntemleri de vardı.

Dr. Dee, Necronomicon´u İngilizce´ye çevirip Manchester´de Christ´s College´e bıraktı. Sonra büyük koleksiyoncu Elias Ashmole eliyle Oxford´da Bodleian Library´de yer aldı. Ve şu anda da Londra´da British Museum´da Necronomicon´un bir kopyasının bulunduğu müze kayıtlarında yer alıyor.

Bildiğimiz her şeye aykırı..

Ne var bu korkunç kitabın içinde? Ulaştığımız kadarıyla bildiklerimize bir göz atalım;

* Tufan öncesiyle ilgili inanılmaz gerçekler vardır. El Hazret kaybolmuş geçmişin içyüzünü anlatırken, Tevrat´daki “Yaradılış” bölümüyle, mitolojik kaynaklar arasında kesin benzerlikler olmasına rağmen Tevrat bunları gizlemekte, bugüne kadar yapılan çeviriler ise kutsal kitabın aslından çok uzak. Geniş ayrıntılarla geçmişin ve dinlerin kaynağının içyüzü anlatılıyor.

* İnsan ırkı, dünyadan önce başka bir yerdeydi. Buna başka kürelerden gelme denmekte. Neo-Platonist inançlara göre anlatılan dünya benzeri yıldızlarda kendilerine özgün yaşam formları bulunmaktadır. Bu yaşam biçimlerinin özellikleri kozmik hiyerarşinin evrim çizgisiyle belirlenirler.

* Özel zamanların belirlenmesiyle ve özel semboller kullanılarak, eskilerle ilişki kurulabilir ve onlardan istenilen kozmik bilgiler alınabilir, o zaman geçmişe ve geleceğe hakim olmak mümkündür ama bu tehlikeli bir yoldur çünkü insan taşıyabileceği bilgiyi edinmeli ve bunun farkında olmalıdır.

 

https://insanveevren.files.wordpress.com/2011/06/necronomicon-evildead.jpg?w=300

 

Hitler kitaptan yararlanamadı…

Necronomicon´un bilinen kopyaları kayıp görünüyor, bazı kaynaklar Adolf Hitler´in okült ilgisi sonucunda kitabın bir kopyasını ele geçirdiğini belirtiyorlar ama sonrası bilinen bir şey, Führer´in sonu efsaneye göre Necronomicon´dan yararlanmışa benzemiyor. Dee´nin Bodleian Müzesi´ndeki çevirisi 1934´den sonra yok oldu, belki de Hitler´e giden kopya oydu. British Museum önceleri çalınmalardan söz ediyordu ama bunun doğru olmadığı anlaşıldı, Wormius baskısı oradaydı ama nedense kataloglardan silindi ve yeraltı depolarına kaldırıldı.

Hatta bir iddiaya göre çok değerli eşyalar klasmanına alınarak 1940´larda Kraliyet mücevherleriyle beraber Galler´de özel bir şatoya saklanmıştı. Sonra tüm dünya kitaplıkları Necronomicon ile ilgili kaynakları ve belki de kopyaları saklamak için sanki söz birliği ettiler. Necronomicon´ın çıldırtması anlaşıldığı kadarıyla sanıldığı gibi değil, sadece bildiğimiz, inandığımız her şeyi reddetmesi ve gerçeklerin çok farklı ve belki de çok acımasız olması yüzünden okuyanlar şoka giriyor olabilir. Ötesi, gizemin hala sürdüğünün gerçeği, kimbilir ne zaman kadar? Herhalde, kendimizden, ne için varolduğumuzdan ve geçmişimizden korkmamayı öğrenene kadar da Necronomicon´u göremeyeceğiz.

Hatırlayacaksınız aşağıdaki videoda izleyeceğiniz Evil Dead 2 filminin açılış sekansında Necronomicon’a atıfta bulunulmuş ve kitap Book of the Dead – Ölülerin Kitabı olarak sunulmuştu.

 


evrenveinsan

 

Reklamlar
Kategoriler:Bilinmeyen, Kitaplar
  1. pelin
    01 Ağustos 2012, 23:46

    h.p. lovecraft’ın uydurması diye hatırlıyorum bu kitap.. zaten arapça’da da öyle bir isim olmadığı, son derece uydurma olduğu defalarca yazılmıştı.. çok ilgi çekici, keşke gerçek olsa denilen bir kitap fakat hayal ürünü ne yazık ki.

  2. Altuğ Doğukan
    15 Eylül 2012, 18:46

    Ancak farkındaysanız Çılgın Arap’ın çok fazla dil konuştuğu söylenmektedir ve “Necronomicon” adı Latince’den gelmedir. Belki de kitabın adı farklıydı, sonradan değiştirildi. Emin değilim ama ben böyle bir kitabın olduğuna inanıyorum çünkü Lovecraft’ın öncesine dayanıyor bu kitap.

  3. 01 Kasım 2013, 22:56

    Kitap gercek gizli tutulan tek kitap tum dinleri ortadan kaldirmaya gucu yetecek bir kitap oldugundan gizlenmistir bir kac demonla iletisime gecmek mumkun bir kac demon cozuldu bir kacdemonuda aralarindakiler bilgi sizdirdi…bizzat kitapla kendim ilgileniyorum…

  4. 14 Haziran 2015, 12:46

    Arkadaş olağanüstü olduğu iddia edilen ne varsa Adolf Hitler ile özdeşleştirilmiş…Bunun olduğu gibi.Bende Lovercraft’ın hayal ürünü olduğunu birçok yerden okudum.Yazar arap ise kitap neden Latince..

    • 17 Temmuz 2015, 10:57

      Çünkü Al Hazret bir çok dil biliyormuş.Yani Latince olması normal.

    • 17 Eylül 2016, 19:44

      latince arapçada ladince demektir ve buda din yok anlamına gelir

  5. ali öztürk
    24 Temmuz 2016, 23:19

    tehlike içeren ve gerçeklerle karşılaşıldığında kaldıramayacağınız sonuçlarla dolu bir alem..korku ,gerilim ve çaresizlik insanı delirtir..kendinden emin ve ben bunu beyin gücümle yenerim diyen bir çok salak gördüm..çıldırdılar..kurtulmak için inanılmaz girişimler ve saçma saplantılar içinde dairesel döngüler yaşayanlar…intihar edenler…herkes şanslı olmayabilir..o yüzden yaşamış biri olarak bu alemden uzak durmak,,bize ayrılmış boyutta merakımızı gidermek efdaldir…hiç bir faydası yok..yönlendirip kazançlar edinirim diyenler çoook acı bedel öder…herşeyin karşılığı vardır..ama bunun karşılığını er mide kaldırmayabilir…HERKES KENDİ
    BOYUTUNDA YAŞASIN..RAHAT EDER….MERAK BAZEN İNSANI AKILALMAZ ÇIKMAZLARA SOKAR.

    • Sakirreis
      02 Ocak 2017, 22:24

      Yorumu beğendim. Bende farklı alem görmüş biri olarak yorumlarına katılıyorum. İnsan oğlunun doğasına istinaden kaldıramayacağı şeyler görebilir ve bu durumda aklını yitirebilir. Ama senin hangi alemi gördüğünü merak ettim ???

      • ali öztürk
        09 Ocak 2017, 13:54

        gördüğün alemi isimlendirebiliyorsan ne mutlu..ama masonluğun veya kabbalistlerin gördüm dediği çocuksu alemlerden ,,yani 7 li ve onlu halkalarından bahsetmek out artık..daha sert ve daha ileri boyutlar..isimlendirmek veya alemi öğrenmek hiç aklıma gelmedi..sadece sert bekçiler ve işgalci kimliğin ön planda olduğu yerler..

      • Digitalillusion®
        30 Ocak 2017, 15:09

        Siz şamanların kutsal içeceği olan salvia divionirum’dan bir içinde görün alem neymiş, neresiymiş?..

  6. ali öztürk
    24 Temmuz 2016, 23:29

    bu yorumum necronomicon için değildi..boyut değiştiren beyin bu dünyadan kopar..beden fazlalık gelebilir..ruh girdiği alemde üstündekinden kurtulma telkinine girebilir..etrafındaki alem sevimli değil acımasız varlıklarla çevrilidir..bizim anlayamayacağımız yaşam formları gibi..durağan,,harketli veya çok süratli..bazılarında şekil bazılarında telekinesi bazılarında ise görüntü kirliliği..ama siz hep yanlızsınız…bana şimdi herşeyi metoduna göre uygulamazsan bunları yaşamazdın diyenler olabilir…KOMİKSİNİZ…derim…geri dönüşünüzün olmayacağı sorularla karşılaşabilirsiniz…orada ne kadar kalırsanız bu boyuttan o denli daha fazla koparsınız…yani zombi olursunuz…inanın kurtulmak için metafizik uzmanlar ararsınız…bulamazsınız…çünkü çoğu sahtekar..

  7. ali öztürk
    25 Temmuz 2016, 00:05

    bu kitabın varolduğuna inanıyorum..çünkü islam dini yeryüzüne indikten hemen sonra bir denge unsuru olarak vesvese edilerek ortaya atılmış olabilir..kozmik çorba olan dünyamız denge üzerine kurulu..inanan ve inanmayan kültler…hiçbiri diğerini yok edemez..din ne kadar yeryüzünde sağlamsa–küfürde o denli sağlamdır…denge bozulursa dünya dağılır..negatif ve pozitif kutuplar taşıyan çekim dünyayı dengede tutuyor..hiç bir salak ben yahudiliği–hristiyanlığı yada islamı yeryüzünden kaldıracağım cehaletine düşmesin….sıçar….hiç kimsede bu üç semavi din harici kadim inançlar yada başka kültleri bitiririm diyede düşünmesin…buda imkansız…necronomicon ise izdüşümlerin gölgesinde negatif gücün akıl karıştırıcı kurbanlarını arayan ,,cennet denilen gezegenden veya galaksiden insanın ve negatif gücün dünya denilen kaya parçasına taşınması sırasındaki olayları kendi düşünce haklılığında benimsemesi veya bu haklılığına bağlı olacak kurbanlar arayan şaşırtmaca..

    • ARNECAN
      01 Kasım 2016, 23:14

      BU KONULARDA OLDUKÇA BÜYÜK MESAFELER ALDIĞINIZ, YAZDIKLARINIZDAN ANLAŞILMAKTADIR. BİR NOKTADA TEBRİK EDERİM.

      HEMEN BELİRTMELİYİM Kİ, SÖYLEDİKLERİNİZİN TAMAMINA YAKINII KABUL ETMEK ZORUNDA İNSANLAR. GERÇEKLER İNANILMAZ DERECE ACI OLABİLİR.

      İNSAN IRKI ŞU ANDA, 3. BOYUTTA. HENÜZ BU BOYUTU BİLİNÇLİ OLARAK AŞABİLECEK BİLGİ VE TECRÜBE BİRİKİMİNE SAHİP DEĞİLLER.

      ANCAK, ARAŞTIRMALARINDA, ŞAYET REPTILIAN VE GRİ IRKLARI BULABİLİRLERSE, BU TÜR KİTAPLARI OKUMALARINDA FAYDA OLABİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

      ANCAK, BU YETERLİ DEĞİLDİR. YER KÜRENİN BAZI GİRİŞ BÖLGELERİNDEKİ YER ALTI ŞEHİRLERİNE GİRİP, TEKRAR, GELDİKLERİ YERE DÖNEBİLİRLERSE, TAHMİN BİLE EDEMİYECEKLERİ SEVİYEYE GELEBİLİRLER.
      TÜM ŞAKRALARINI AÇMALARI ŞARTI İLE 5. VE 6. BOYUT DÜNYASI GÖRÜLEBİLİR.
      SAYGILARIMLA,

    • Gerçeğin İzinden
      06 Ocak 2017, 22:48

      Beyin İle Telepati 3. boyuttan daha yüksek ırklar için ve bunun daha derinine inerseniz kendinizi başka bir boyutta hapsolmuş olarak bulabilirsiniz araştırmalarıma göre necronomicon gerçek olabilir neden derseniz kuran’dada dabbeler üstün ırklar ve deccal ve dahası bu büyük evren tabikide sadece şuanki insanlar için yaratılmamış. Zaten dünyanın şuanki insanlara yaratıldığını düşünmek bir delilik . Şuanki İnsanlar 3. boyutta yaşıyorlar. 3. boyut bana göre bir cismin sadece ön yüzünü görebiliyorsunuz ama o cismin ön yüzünü görebilirken arka kısmını göremiyorsunuz buda demek oluyorki 5. boyut 6. boyut ve hatta 4. boyut insanları bizden çok üstünler araştırmanıza kurandan başlayın iyi günler

      • ali öztürk
        09 Ocak 2017, 14:03

        iki arkadaşımada ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunarım..kısacası noktalar aynı..ve ben sadece şunu belirtmek istiyorum..insan naturası ve fiziki noktaları bu boyutlara yeterince uygun değil..eğer uygunluk simgesi kazanımları sözkonusu var diyenler,,çok büyük eziyetler görmüş sonucunda ise insani kimlikleri azda olsa terketmiş ruh sistemine erişmişlerdir..bu kimlikler–hem şeytani hemde rahmani kimlikler kazandırır..iki kimliğinde varış noktası yaratıcıyı işaret eder..aksi karışıklık veya kaostur..erenler ,,veliler,,evliyalar nebiler ve peygamberler,,yeryüzünde bulunan solucan deliklerini keşfetmiş,,bir kıtadan diğer bir kıtaya saniyelik seyahatler gerçekleştirmişlerdir..bu alemlerdeki askerlerce korunmuşlardır..biz insanlar pozitif veya negatif gücü–melekler ve şeytanlar olarak isimlendirmişizdir..

      • ali öztürk
        09 Ocak 2017, 14:08

        şeytani denilen yani negatif sarmalın gücü kötülüğe dayanır..negatif güç yaratıcıyı tanır,,çünkü onu görmüştür..ama inkar yoluna gurur ve kibiri sonucu sapmıştır..onun gücüde yaratıcımız tarafından verilmiş ve korunmaktadır..yoksa aksi bir düşünce saçma olur..bu güç aynı pozitif güç gibi güçlü aynı zamanda etkilidir..unutmamak gerekir..denge bozulduğunda dünya parçalanır…iyi veya kötü objelerin hepsi aslında birbirinden aldığı destekle ayakta kalır..yoksa herşey darmadağın olur..enteresandırki,,yaratıcı böyle bir denge kurmuş..

      • ali öztürk
        09 Ocak 2017, 14:13

        telepati ve telepatik kavram içeren alem beynimizin bir bölümünde mevcuttur..bu kapı açıldığında,,ilk zamanlar korkunç baş ağrıları ve çığlık sirenleri ile insanı çıldırtacak noktalara iletir..bazı insanlar kafasının içinde sürekli bir böceğin öttüğünden söz eder..aslında bu kare içine yerleşmiş diğer boyut varlıkları sürekli kapıyı açık tutmak için çığlık atarlar..

      • ali öztürk
        09 Ocak 2017, 14:26

        ..kusura bakmayın arkadaşlar epey gevezelik ettim..ama son olarak bir konuyada değinmeden edemeyeceğim,,,negatif ve pozitif zirve noktalarında çizgi o kadar çok inceliyorki,,,bir nefes mesafesi kadar yakınlaşıyor…en tehliklei noktalardır…inançsız veya kötü biri,,gerçekle yüzleşir,,ani bir şekilde iman edebilir,,yani pozitif kavrama yer değiştirebilir….hatta pozitif gücü savunan biri bile bu noktada ,,küfürdeki gücü görüp ego ve bencilliğine yenik düşüp,,negatif olabilir….her şeyden önce bilinçaltımızdaki gizli alemi keşfetmemiz yani kendi gerçek kimliğimizi gözden geçirmemiz gerekir…işte o zaman sağlamlık ölçütleri ortaya çıkar..her şey gönlünüzce olsun…

    • Kedi
      05 Şubat 2017, 20:17

      Çok merak ediyorum evrenin ötesinde farķlı boyutlarda neler var insan ruhuyla ne kadar hissedebilir ne hissedebilir sınırların otesinde ne var

  8. Uğur
    03 Ocak 2017, 20:31

    Dinlerin nasıl bir tuzak olduğunu, bize meleksi ve şeytani olarak anlatilanlarin aslinda tam tersi olduğunu, tanrı olarak bilinen bu hologramin yaratıcısının asıl amacını ve daha fazlasını okumak için “the forbidden religion” ı okumanızı şiddetle tavsiye ederim.

    • ali öztürk
      09 Ocak 2017, 13:47

      ateizmde bir din dir..önce din denilen kavramı iyi algılamak gerekir..din inanmaktır..bir bakış açısı ve beyin süzgeçinden geçmiş kavramdır…ateizm de inançsızlığa yani her şeyi yaradan varlığı reddetmektir..buda bir inançtır..yani din dir..ateizmin bir din olduğunu ve inanmamaya inanan bir düşünce şekli olduğunu bir çok teologlar belirtmiştir.

      • Altuner
        12 Ocak 2017, 22:42

        Ali bey bilgili biri olduğunuza inanıyorum. Bana okuyabileceğim kitap veya sizde olan PDF türü yazı mailine atarmısınız. altuner_akal@hotmail.com

      • Kedi
        05 Şubat 2017, 20:47

        Mesela öldüğümüzde ruh bedenden ayrılır gömüldükten sonra imamın okuduğu bir dua mı bizi tekrar kabirdeki bedenimize geri getirir astral seyehat denilen olay beni farklı bir boyutamı götürür yoksa bu boyutun derinleriklemi götürür merak ettiğim çok şeyi deneyimlemişsiniz gibi hissettim nl.ghan01@gmail.com

      • Kedi
        05 Şubat 2017, 20:48

        Mesela öldüğümüzde ruh bedenden ayrılır gömüldükten sonra imamın okuduğu bir dua mı bizi tekrar kabirdeki bedenimize geri getirir astral seyehat denilen olay beni farklı bir boyutamı götürür yoksa bu boyutun derinleriklemi götürür merak ettiğim çok şeyi deneyimlemişsiniz gibi hissettim nl.ghan01@gmail.com hshwjhshw

      • Mert
        15 Mayıs 2017, 20:38

        Merhabalar Ali Bey. Bu konularda bilgili olduğunuzu anlamak için 5 dakika ayırıp okumak yeterli oluyor.. Bir ara sizinle internetten veya yüz yüze olarak görüşmek isterim, konuşmak isterim. mertcetinler@gmail.com

  9. Tunahan ÜZ.
    01 Mayıs 2017, 22:53

    Doğruda olabilir, yalanda. Ölünce herşeyi görücez diye tahmin ediyorum, öğreneceğimiz çok şey var gerçekten zaten az kaldı şu hayata bakalım neler olucak

  10. Resul
    22 Mayıs 2017, 13:34

    Ali Bey Merhaba

    Sizi tanımak sohbet etmek isterim.
    Ben de son zamanlarda AHMET HULUSİ okuyorum. Araştırıyorum.
    Mail adresimden ulaşırsanız memnun olurum.
    elbasresul@gmail.com

  11. SERDAR
    02 Temmuz 2017, 14:54

    öldükten sonraki alem gidip dönenlerin ışık gördük demelerinden öte geçememiş..ya biz bu dünyaya,,başka bir gezegenin cehennemi veya cenneti olarak gelmiş olabiliriz desek..ne düşünürdünüz ?..kimileri çok büyük refah,,kimileride eziyet görürken..adaletsizlik demek içten bile değil ,,,,değilmi ?…o yüzden ölüm son diyenler bir kez daha düşünsün…kainatın katmanlar halinde olduğunu ve bizim kaçıncı katta olduğumuz bile tespit edilmemişken…mistik alemler ve 3 semavi din ölümün bir son olmadığını,,,sonraki alemlerin varlığından her zaman bahseder…eğer böyle bir şey olmamış olsaydı adaletsizlik o zaman olurdu…yapılan zulüm illaki karşılık görecek,,,iyilikte..heee bu nasıl olur diye sorar gibisiniz……..

    ruh ölümle bedenden sıyrılır…taki toprağa kavuşana kadar..halen yeryüzündedir..nedenmi ? hangi aleme taşınacağı ile ilgili sorular soracak olan evrenin muhafızları vardır….yanlızlığını bekler…yani mezara gömülüşü veya yakılışı…

    bu sorgu sırasında kalbin çalışamayacağı noktalara kadar ruh yerleşir..akıl çalışır,,göz görür,,,geçicidir…ama zaman farklıdır..çok uzun veya çok kısa sürer….ama zaman aynı zaman dilimidir…

    sonrası ise evrendeki başka bir gezegene yerleşmek üzere ruh elçilerle beraber hareket eder…bu gideceği gezegende başka bir bedende tekrar doğar…ama asla dünya değildir..

    NE YAŞAMIŞ VE YAŞATMIŞSAK,,,,,BEDELİNİ YENİ BEDENDE DOĞARAK ÖDERİZ…SAYGILAR…

  12. ali öztürk
    02 Temmuz 2017, 15:04

    üstteki yorumun devamı,,isim yanlış girildi..gerçek sıkıntı ve anlayıp idrak edemediğimiz tek nokta,,aslında kendimizi tanımamızdır…5 milyar insan var yeryüzünde,,,kendini keşfetmiş insan sayısı fazla değildir..gerçek kimliklerimiz bilinçaltında gizlidir..boşuna ben şunu çözdüm veya ben bu kişiyi çözemedim saçmalık sarmalına girmeyin….aslında kimse kimseyi tam olarak tanıyamaz…
    şartlar veya koşullar dairesindeki insan ile bilinçaltında yaşayan şahış çok zıt karakterleri barındırabilir..
    negatif gördüklerimiz pozitif…pozitif dediklerimiz aslında negatif olabilir..her an her kişi değişebilir..bu yüzden insanın en büyük yapacağı keşif kendi dünyası olmalı…çevre baskıları veya konuşmalardan tek etkilenmeyen kısımdır bilinçaltımız…asla yalanı kabul etmez,,gerçekler orada çok acımasız ve durudur..
    kabullendiğimiz veya tamam dediğimiz yer üst beyindir..ve anında vazgeçer veya teoriyi kabul eder ,,etmez..anlık duygu ve baskı oluşumu sonucu analizci zihinden ayrılabilir veya bağdaşabilir..

    ,,,kendi iç dünyanıza yönelin,,,inanın oradaki kimlik sizin gerçek kimliğiniz…ölüm anında veya ÖLÜM SONRASI HERŞEYE CEVAP VERECEK VEYA İTİRAZ EDECEK BİLGİLER ORADA SAKLI..

    • Baris
      23 Temmuz 2017, 22:38

      Ali bey bilgilerinizi benimlede paylasmanizi isterim barisbogaz.bb@gmail ulasirsaniz sevinirim

  13. ali öztürk
    02 Temmuz 2017, 15:11

    Bir arkadaşımız salvia divionirum’dan bahsetmiş..sentetikler veya organikler ,,sizi sadece oturduğunuz yerde ,,beyne yapılmış acımasız işkencenin sonuçlarına iletir..uyuşturucu ile bu yola girenler,,sadece dairesel döngü yaşayıp,,zavallı bir şekilde ölürler..nedenmi ?..
    KENDİNİZİ KANDIRIRSINIZ…VE ZAVALLI BEYNİNİZE ACIMASIZ BİR MADDE GÖNDERİP,,SİZİN KURTULMANIZ İÇİN UĞRAŞMASINI BEKLERSİNİZ…NE SALAKÇA VE NE MAZOŞİSTÇE…

  14. ali öztürk
    02 Temmuz 2017, 17:59

    iki bölümlü olarak hayatlanırız..kendi ruhumuzun yanında bedenimize negatif ve pozitif güçler eşlik eder…bir ömür ne kadarsa ayrılmazlar..ömür biter özgür kalırlar..ruh bedeni terkettiğinde asla bu dünyada barınamaz…ruh çağırma ile sadece o kişi ile birlikte bir ömür yaşamış negatifle konuşursunuz..yani cin veya şeytan…insan bilincine ulaşım noktaları sizin izin verdiğiniz ölçüdedir..yani size ait bilgiler..size yanıt veren bu şahıstır..o zannedersiniz aslında değildir..insan ömrü 70 yıldır ortalama..ama bu mahlukların 700 ila 1300 yıl yaşayanı vardır..size birkaç ölmüş insandan bahsedebilirler o imiş gibi..ve en sevdikleri olguda sizi kandırmak ve korkutmaktır..bu onların en sevdiği eğlencedir..

    makineye bağlı yaşayan bedenler vardır..biyolojik yaşamları devam eder..otomatiğe bağlı sistemleri yaşar…ama aslında içinde kimse yoktur..yani ruh gitmiştir..ara boşlukta bekler,,çünkü cevap vermesi gereken sorular vardır..bu onun en büyük cehennemidir..nedenmi ?

    boyutlar arası zaman dilimi çok farklıdır..1 saat 500 yıl gibi,,veya bir yıl 10 saniye gibi..işte buradaki ölçünün neye bağlı olduğu bilinmiyor..

  15. ali öztürk
    02 Temmuz 2017, 18:20

    ASLA AMA ASLA KENDİNİZİ KANDIRMAYIN..VE KENDİNİZE YALAN SÖYLEMEYİN..İSTEMEDİĞİNİZ BİR OLGU GERÇEKLEŞMİŞSE,,GERÇEKLERE SARILIN..EN GÜZEL VE EN SAĞLAM METOD SABIRDIR..ÇOK ACIDIR,,AMA MEYVESİ ŞAHANEDİR..ATAK YAPTIĞINIZDA ASLINDA BEKLESENİZ,,KENDİ YANLIŞLARINIZI GÖRME GERÇEĞİNE SAHİP OLURSUNUZ…VE İYİKİ SABRETMİŞİM DERSİNİZ..İNANAMAYACAĞINIZ GÜZELLİKLERE TANIK OLURSUNUZ..

    DÜNYA ESRARENGİZ OLGULARLA DOLUDUR..AMA BUNA GERÇEK İNSANLAR ULAŞIR.

    GERÇEK İNSANLARDA BOŞ İŞLERLE UĞRAŞMAZ..DELİLLERDEN YOLA ÇIKAR..AMA BAZI GERÇEKLERİN DELİLLERİ YAŞADIĞIMIZ FORMUN İÇİNDE GİZLİDİR…

    BİZ İNSANOĞLU FARKLI BİR YAŞAM FORMUNA SAHİBİZ..VE BİZİM YAŞAM FORMUMUZU KISKANAN,,,AMA SİZİN ÇOK MERAK ETTİĞİNİZ,,BAŞKA BOYUT CANLILARI VAR,,BİZİMLE YAŞIYORLAR…BİZ MADDEYE YÖN VEREBİLİYORUZ..AMA ONLAR VEREMİYORLAR..YÖN VEREN ÇOK AZ BİR KESİMİ VAR..AMA YETERLİ DEĞİL..

  16. ali öztürk
    03 Temmuz 2017, 08:35

    reptilian veya başka sürüngen ırkların üstünlüğü yoktur..sizleri korkutmak için uydurulmuş efsaneler bunlar..sürüngenlerin eti lezzetlidir..hiç yılan,iguana,,kaya keleri gibi sürüngenlerin etini tadan varmı..özellikle komando eğitimi almış olan askerler illaki yılan etini tadmıştır..çok lezzetlidir..

    reptilian denilen ve böyle empoze edilmeye çalışılan kişiler,,özellikle şeytan ile anlaşmış,,kendi ruhunu derine sıkıştırmış ve cin tayfasına bedeninde yer açmış kişilerdir.VE ONUN TARAFINDAN YÖNETİLİRLER..KENDİLERİ BİLE DEĞİLDİR…bazen kendini göstermek için şekil bozuklukları yüzde ve ellerde görülebilir..ama sürüngen veya üstün ırk değildir…BU ALEMDE İNSAN IRKI ÜZERİNDE DAHA GÜÇLÜ VE ÜSTÜN BİR IRK YOK…AMA İNSAN NE TUHAFTIRKİ KENDİNİ GÜÇLÜ HİSSETMEK İÇİN SAÇMA OLGULARA SAPAR..İNSAN OLMANIN ÖZELLİKLERİNE DOYASIYA YAŞAYIN..

    DÜNYANIN DERİNLİKLERİNDE YAŞAYAN VE ZAMANLARI GELDİĞİNDE YERYÜZÜNE ÇIKACAK İKİ IRK VAR…YECÜC VE MECÜC,,,insan ve cin ırkının birleşimi sonucu oluşmuş melez bir ırk..20 000 metrelik sondajda sesleri duyuldu…bir gün yeryüzüne çıkacaklar..devler ve cüceler olarak..

    şeytan asla sizden daha üstün değil..yani negatif sarmal..gücü sadece fısıldamak..ve sizi kendi eksenine çekmek için değişik fikirler fısıldar..beyninizi kullanın aklınızı çalıştırın..etkisi sadece fısıldamaktır…ama ona ait bir bölge işgaline girmişseniz kurbansınızdır..bunlar nemi ?..ruh çağırma,,büyü,,sihir,,fal,,ve negatif sarmala ait ne varsa…siz onun bölgesinde dans ediyorsunuz demektir bu..ve sizi istediği gibi çekip çevirir..taki hata yaptım geri çekiliyorum diyene kadar..bulaşma söz konusu olduğunda ise sizden bir diyet ister..ve ödemek zorundasınızdır..işte reptilian denilen zavallı mavi kanlılar bu gruba girer..

  17. Barghaton
    17 Temmuz 2017, 22:45

    ali öztürk yazdığın bazı şeyler çok saçma özellikle reptilian ırkını yok saymanız tamamen cahillik kanıtı.islam dini sizin beyninizi köreltmiş.necronomicon bizzat reptilian yaratıkların sırlarını anlatan bir kitaptır.sizin islamı korumanız bizzat reptilan yaratıkların çıkarlarına hizmet eder.çünkü islamı,hristiyanlığı ve yahudiliği bir çok semavi dini yaratan reptilian varlıklardır.kendilerini tanrı ilan eden iblisleşmiş demonlarla ortak çalışan yaratıklardır.reptilianlar 4.5. boyutlar arası yaşayan lanetlenmiş varlıklardır.gerçek tanrı evrenin tanrısıdır.insan ile tanrı arasına reptilianlar girmiştir.insanların semavi dinlere ve diğer dinlerdede dahil etmiş oldukları dualarda enerjilerini emiyorlar.gerçek tanrı evrenin tanrısıdır.henüz insanlar gerçek tanrıyı bilmiyorlar.kozmosun gerçek tanrısı olan evrenin tanrısı reptilian ırkı ve demonları lanetledi.lanet dünyayı sardı.savaşların var olması ve din adına yapılan tüm savaşlar bunun kanıtıdır.dinleri yaymak için savaş yapmak kan akıtmak kurbanlar kesmek sümerden beri bir çok dini inancın içine girmiştir.peygamberler reptilianların ve demonların elçileridir.peygamberler demonlardan ve reptilianlardan aldıkları doğa üstü güçlerle insanları semavi inançlara yönelttiler.insan ile gerçek tanrı arasına reptilianlar ve demonlar girdiler.insanların duaları gerçek tanrıya ulaşmıyor.gerçek tanrıda henüz insanları uzaktan izleyip hiç bir şeye müdahale etmiyor.çünkü karma kanunu koydu.kötülük yapan yaptığı kötülük kadar lanetlenir.karmanın kuralı kötülüğün derecesine göre yansır.

    • ARGALON
      18 Temmuz 2017, 22:09

      ALİ ÖZTÜRK MERHABA. BAZI ŞEYLER ÖĞRENMİŞ BUNLARI ANLAMAK ZOR DEĞİL. ANCAK VE NE YAZIK Kİ ÇOK EKSİKLERİN VAR. İLK ÖNCE HİTABETİNDE MUHATAPLARINA YARALAYICI, SİNKAFLI, KÖTÜ SÖZLER SÖYLEME Kİ, O SÖZLER SANA GERİ GELMESİN. İKİNCİ OLARAK, REPTILIANLAR HAKKINDA ÇOK AMA ÇOK İLERİ TEKNİKLERLE BİLGİ EDİNMEN LAZIM. SAMİMİ VE CİDDİ SÖYLÜYORUM. LİSAN (BİLHASSA İNGİLİZCE) BİLİYORSAN YABANCI KAYNAKLARI DEVAMLI TAKİP ET, ONLARIN NE DEMEK İSTEDİKLERİN,BİR KAÇ KANALDAN TEWYİT ETTİRMEYE ÇALIŞ. REPTILIAN IRKI Kİ 3 ANA DEĞİŞİK TÜRDÜRLER, BARGHATON’UN DEDİĞİ GİBİ 4. İLE 5.BOYUTTA BULUNURLAR VE 200 BİN SENEDEN BERİ DÜNYA GEZEGENİNDE VARLIKLARINI SÜRDÜRMEKTEDİRLER. ÇOCUK KANI YERLER VE ONLARI KEMİKLERİNE VARANA KADAR YERLER AYNI İNSANLARIN KOYUN-KUZU-TAVUK-BALIK YEDİKLERİ GİBİ. DEMEK Kİ İNSANLARDA BİRER DEMON KILIĞINDA YARATIKLAR MIŞ. BUNU ANLAMAKTA FAYDA VAR. İLK ÖNCE MISIR VE DAHA SONRA ÇİN-XIAN BÖLGESİNDEKİ TÜRK PİRAMİTLERİNİ GECELERİ UYKUSUZ KALMA PAHASINA İNCELE. BAK NELER GÖRECEK VE YAŞAYACAKSIN. SONRASINDA GENE DOĞRU VE İNSANCA TARTIŞIRIZ. KOLAY GELSİN. EVİNDE KEDİ BESLERSEN, KARANLIK GÜÇLERİN SENİ ETKİLEMESİNE İMKAN BIRAKMAZSIN. BU UYARI EN AZ 20 BİN SENELİK TÜRK TARİHİNDEN ALINMADIR.

  18. ali öztürk
    18 Temmuz 2017, 15:54

    Barghaton..mükemmel bir çizgi roman ve çocuk betimlemesi dile getirmiş..reptilian denilen yaratıklar..4.5 değil..4.boyut yaratıklarıdır..ve bu yaratıklar cin taifesi denilen üçgen bloğun içindeki bir ırktır..kötücüldür..adınada reptilian denilen uydurma bir isim bulunmuştur..tanrı ile insan ırkı arasına girmiştir derken,,senin tanrı adındaki nasıl bir varlıkki,,arasında bu kötücül ırka izin vermiş,,gücümü yetmemiş…komik demek isterdim ama tamamen üzücü bir bilgilenme olmuş senin için..
    bak uyduruk ilmine inanmış saf…3 ırk vardır..
    birincil ırk..küçük sahte ve hızlı hareket eder..güçsüzüdür..
    ikincil ırk..reptilan saçmalığı adı takılmış kötücül orta boylu ve alaycı şeytanlarıdır..iblisin insan üzerinde en fazla etki ettiği gruptur..hiçbir zorlayıcı tesiri yoktur..fısıltıcıdır..kemiklerden veya altın elementinden yansıyan ışık ile beslenir..kan içer falan filan zırvalarıda uydurmadır..heee kendini bu ırktan zanneden şizofren kan içen insanlar vardır..karıştırmayın…
    üçüncül ırk ; dev boyutlara varabilir..güçlüdür,,hantaldır..açılımı yavaştır..

    Kalkmış bana çizgi romanlardan bahsediyorsun..Kendin bu söylediklerine inanıyormusun. 🙂
    peygamberlerin kim olduklarını biliyormusun ?,,
    Lanetli hiç bir ırk yoktur..o ırkın içinde bulunanların o ırkın fikrini benimsemesidir lanetli..
    KOMİK KİMLİK..

  19. ali öztürk
    18 Temmuz 2017, 16:04

    HEE birde o,,, 4.5 uncu boyutu sana kim itelemişse,,,ya 4.5 boyutu bilmiyordur..yada oturduğu yerden stephen king gibi sanılsamalardan kitap yazıyordur..4.5 boyutunda canlı yaşamaz…kayıp ruhlar vardır..senin bu dediğin reptilian çizgi romanından eser olmaz…çünkü nefes alamaz..dağılır…anladınmı beni..cin taifesi üzerinde yaşayan ileri boyut varlıkları ise 5.boyut üzeridir…sen orada işgalcisindir…
    HİKAYE UYDURACAKSAN AZICIK YAŞA BENCE…AMA OTURUP BUNLARI YAZABİLİRMİSİN,,İŞTE ORASI MUAMMA…YAŞARSAN TABİİİ…

  20. ali öztürk
    18 Temmuz 2017, 17:37

    İyi oku yukarıda necronomicon denilen açılımı yazdım…senin reptilianların yoktu bile necronomicon varken..bu kitap dünya denilen kaya parçasına ,,insan ve negatif gücün taşınması sırasında kurban arayan bir şaşırtmacadır..negatif aklın eseridir..dili ölüdür..yani hiç kimse dünya üzerinde hükmedemez…dinlemez…seni öldürür..ve bu kitabın canlıları ortadoğu topraklarındadır..istemediği hiç kimseyi bu coğrafyada barındırmaz…geldiği günden beri var…ara ara fitne olarak yeryüzüne çıkar..bu kitap el yazmasıdır..ama yazılsaması negatif sarmalın direkt ilhamı iledir..kendide bilmez..
    bu kadar haçlı seferi neden başarılı olamadı zannediyorsun..
    neden amerikan askerleri ırak işgalinde babilin eski el yazmalarının bulunduğu kütüphaneyi yağmaladı..necronomiconun çözülümünü aradılar..
    neden batı direkt kendi askeri ile değilde bu coğrafyanın insanlarını savaştırarak kazanım elde etmeye çalışıyor zannediyorsun…öldürüyor…bunu onlarda biliyor…senin gibi salak reptilian demon efsaneleri ile değil..
    mezopotamyanın şeytanları bu bizim bildiğimiz 4-4.5-5 boyutu değil…bunu çözebilselerdi çok güçlü olacaklarını biliyorlardı…Kimse çözemedi..çözemeyecekte..çözebilecek tek güç o negatif aklın sahibi…yani kötülüğün sahibide evrenin yaratıcısı…bunu istediğine çözdürür..
    olsun sen yinede çizgi roman boyutunda bilgi sahibi ol..

  21. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 08:14

    ARGALON..selamlar..kimseyi incitmek için burada değiliz..cahil ve saçmalamışsın terimleri canımı sıktı,,herkese saygımız vardır..ama bu karşılıklı..size önerim çok you tube videoları izlememeniz..çünkü bir çok kişi kafasında yarattığı hayal alemini,animasyonlarla paket edip yüklüyor..izlediğim saçmalıklar ise ohaa dedirtecek kadar ileri gitmiş,,hiç bir şey bu kadar basit değil..size anlatacağım..
    dünya üzerinde güneşe tapan bir tarikat var..bu tarikat eski temellere dayalı..kadim inançlara..en büyük özellikleri ise şubat veya mart aylarında 7 ila 11 yaş arası çocuk kurban etmek..kanını içerler,,sonra sofra kurup onun etinden yemek yerler..bunu sebatay sevi cilerde görebiliriz..çünkü bu tarikata eklendiler..yemekten sonra karanlık bir yerde çiftleşirler..bunu bu yaşlarda kaybolan çocuklardan ve takiplerden görebiliriz..bu insanları yüz ve sima hatlarından bile tanıyabilirsiniz..çok naziktirler,,güleryüzlüdürler..aramızda yaşıyorlar..onları konuşturabilseniz nasıl bir ırk olduklarını size anlatırlar..ama asla sır vermezler..bu gizlidir..tek başlarına hiç kimse değildirler..toplu olduklarında ise canavar yüzlerini görebilirsiniz..çünkü kendilerini böyle zannediyorlar,,daha doğrusu zannettirilmişler..işadamı yada işkadınıdır çoğu,,birbirleri arasında evlenirler..ve yönetici grubuna seçmişlerdir kendilerini..birbirlerinin elinden tutup üst kademelere taşırlar..asla sizden birini tanımazlar yönetici olarak..çünkü kendilerinin hak ettiğini ve çok akıllı olduklarını zannederler..bu güneşe tapanların özellikleridir..abd başkanlarından tutunda bir çok ülke yönetimlerine kadar erişmişlerdir..benjamin franklinin evinin bodrumunda insan iskeletlerine rastlanmıştır…yamyamlık en büyük özellikleridir..şimdi bu reptilianmı oldu..asla..daha anlatacak çok şey var ama neyse…
    4.boyut dediğinizde bu reptilian dediğiniz orta sınıf iblisi görebilirsiniz..güneş tarikatı orta sınıf iblis takımını insan içine bastırılması sonucu oluşmuş ayinler düzenlerler..insandır ama içinde bu orta sınıf iblis vardır..özellikleri ne ise insana geçer..o yönetir çünkü…insana olan nefretinide bu vücutta gösterir…
    5.boyuta ulaşmaları ise imkansızdır..yanarlar..hemde anında..bu boyuttakilerin özellikleri saf ve temiz ari olmalarıdır..asla iblis takımı ulaşamaz..
    4 ve 5 arası boyut arasındada bulunamazlar..kayıp ruhların vadisidir..nefes yoktur..girdiği gibi ölür..
    kedilere gelince ,,iki dünya arasında iletişim köprüsü görevi görür..satanistlerin en sevmediği hayvan olma özelliğide bundandır..ama her zaman sizin yanınızda değildir..sizi korumaz,,bazen özelliklerinden dolayı reptilian dediğiniz canlılar hoşlanmaz sadece…

    • ARGALON
      19 Temmuz 2017, 09:42

      ALİ BEY, NAZİK CEVABINIZ VE GERÇEKTEN AYDINLATICI BİLGİLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. 1970’LERİN BAŞINDAN BERİ BU BOYUTLARIN İÇİNDEYİM. DİKKAT EDİLMEDİĞİ TAKDİRDE KAYBOLAN NİCE VARLIKLAR GÖRDÜM. HEM AKLİ HEM DE FİZİKSEL DENGELERİNİ KAYBEDENLER VAR. ŞİMDİ, YOUTUBE BELİRLİ BİR ORANDA EVRENSEL YAYIN YAPIYOR VE BUNLARIN İÇİNDE AKLA YATKIN, MANTIKLI OLANLAR OLDUĞU KADAR DA HAKİKATEN BU KADAR DA OLMAMASI LAZIM DEDİRTEN YAYINLARDA YAPIYORLAR VEYA KİŞİSEL MENFAAT VEYA EGOLARINI TATMİN ETME UĞRUNA YOUTOBE KANALINI KULLANANLAR VAR. BENİM, REPTILIAN IRKINDAN OLDUĞUNU GÖRDÜĞÜM VE BİLDİĞİM YABANCI BİRİSİ İLE DİRSEK TEMASIM VAR. BİRÇOK GERÇEĞİ VE İSTER ULUSAL İSTER EVRENSEL MEDYADA GÖRMENİZİN MÜMKÜN OLAMAYACAĞI BAZEN DE AKLILLARI ZORLAYAN KONULARI ONDAN ÖĞRENİRİM. ÖRNEK VEREYİM. YAKIN BİR TARİHTE OLDUĞU İÇİN HEMEN HATIRLAYACAKSINIZ. KISA BİR ZAMAN ÖNCE BAŞTA ORTADOĞU VE 3.DÜNYA ÜLKELERİNDEN BİRÇOK KİŞİ BOTLARA BİNİP AVRUPANIN ÇEŞİTLİ ÜLKELERİNE “SIĞINMACI” ADI ALTINDA HAREKETE GEÇTİLER. GERÇEKTE ONLARI BU HAREKETE ZORLAYAN VE BAŞARI İLE ONLARI AVRUPA’YA ZAMK GİBİ “YAPIŞTIRAN” YAHUDİLERİN 1923 SENESİNDE BAŞLATTIKLARI HIRİSTİYAN DÜNYASINI İLK ÖNCE MÜSLÜMANLARA BOĞDURTMAK SONRA DA KENDİLERİ DİZGİNLERİ ELE ALARAK DÜNYA YAHUDİ HAKİMİYETİNİ SAĞLAMAK OLDUĞUNU BİLİYORUZ.BU KONU ÇOK DETAYLI OLDUĞU İÇİN SONRAYA BIRAKIYORUM. GELELİM ESAS KONUYA. AVRUPA’YA GÖÇ EDEN BU ZAVALLI İNSANLARIN ÇOCUKLARI KAYBOLDU VE BİR DAHA HİÇ BULUNAMADILAR. ARKADAŞIMIN BANA VERDİĞİ BİLGİYE GÖRE, 50 BİNDEN FAZLASI KAÇIRILDI. ALMANYA BU RAKKAMIN 20 BİN CİVARINDA OLDUĞUNU RESMEN AÇIKLADI AMA TABİİ GERÇEKLERİ KAMU GÖZÜNDEN KAÇIRARAK YAPTILAR O AÇIKLAMAYI. NE OLDU BU ÇOCUKLARA? BUNLARIN BİR KISMI, “İNSAN-REPTILIAN” IRKI TARAFINDAN KANLARI İÇİLİP YENİLMEK İÇİN, BİR KISMI ORGAN MAFYASI İÇİN BİR KISMI DA KÖLE OLARAK KULLANILMAK ÜZERE, YER ALTINDA ÇOK GİZLİ BÖLGELERE, TAVUK KAFESİ GİBİ KULLANILAN KAFESLERE KAPATILIP İLK ÖNCE SEMİRTİYORLAR SONRA BELİRLİ AYİNLER EŞLİĞİNDE İCRAATLARINA GEÇİYORLAR. İNGİLTERE KRALİÇESİ, 2016-2017 ARALIK AYININ 25. GÜNÜNDE BİR TELEVİZYON PROGRAMI YAYINLATTI. CANLI SEYRETTİM. ŞÖYLE DEDİ: ” BEN İNGİLTERE VE BÜTÜK BRİTANYA KRALİÇESİ OLARAK (SİZ İNSANLARA SESLENİYORUM) ARTIK ESKİ GÜNLER BİTTİ. –BEN İNSAN DEĞİLİM–!?. TOPRAĞIN VE MAĞARALARIN DERİNLİKLERİNDE YAŞAMAK ZORUNDA KALAN IRKDAŞLARIMIZ, ARTIK GÜN VE YER YÜZÜNE ÇIKMAK İÇİN SON DERECE AĞIR BASKIYI ARTTIRDILAR. BUGÜNE KADAR HAYIR DEDİK AMA ARTIK ONLARIN DA BU HAKLARINI GÖRMEMİZ GEREKTİĞİNE İNANIYORUM. SİZ İNSANLAR, BU SON YILBAŞI KUTLAMANIZ OLABİLİR. EĞLENMENİZ BAKIN VE SONA HAZIRLANIN”
      ŞAKA GİBİ DEĞİL Mİ? ZANNEDERSİNİZ Kİ BİRİSİ ONUN KILIĞINA GİRİP TELEVİZYON GÖSTERİSİ YAPIYOR VE MİLLETİ MAKARAYA SARIYOR. HAYIR ÖYLE OLMADI. İNGİLTERE KRALİYET RESMİ SAYFASINDA DA YAYINLANDI VE BU TELEVİZYON KONUŞMASI RESMİ AĞIZLARDAN KABUL EDİLDİ. BİRAZ UZUN OLDU AMA BAŞKA ÇARE YOK. BAZI KONULAR KISA METRAJLI OLMUYOR. ŞİMDİLİK HOŞÇA KALIN. BOYUTLAR ARASI GEÇİŞLER YAPIYORSANIZ, MUTLAKA TURMALİN TAŞINDAN KOLYELER KULLANIN. KEDİLERE VERİLEN GÖREV DE, YER ALTINDA YAŞAMAYA MAHKUM EDİLEN KÖTÜCÜL RUHLARIN DÜNYA ÜZERİNDE GEZİNMELERİNE ENGEL OLMAKTIR. KÖPEKLER İSE, YAŞAM YERLERİNİ RAHATSIZ EDEN NEGATİF GÜÇLERİ ALIGALAYIP İNSANLARI UYARMAKTIR. KÖPEK GİREN EVE MELEK GİRMEZ DİYEN İSLAM İNANCI İŞTE BU YÜZDEN “ŞEYTAN AYETLERİDİR”. SAĞLICAKLA KALIN. ASTRAL SEYAHATLERİNİZ HUZURLU GEÇSİN. GÜÇ SİZİNLE OLSUN!

  22. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 09:20

    5. Boyutu o kadar küçümsemeyin..gitmek isterseniz çok çaba sarfetmeniz ve arınmanız lazım..iblislere kadim zamandan beri kapalıdır..isterseniz deneyin..hodri meydan..ama en küçük bir leke dahi affetmez..kaldıki reptilian denilen saçmalık zaten ulaşamaz..ulaştığını zanneder 🙂 ..ilahi kudrete güvenen ve arınmış olan saf ve temiz bir ruh 4.boyutu direkt aşıp,,5 boyuta ulaşabilir..heee bunu sahte bir biçimde veya bu yoldan bakıp dönerim diye sakın hayal etmeyin..boynunuz vurulur..dönemezsiniz..peygamber ve erenler bu boyutu çok iyi bilir..hani küçümsemiştiniz ya…herşeyden önce kabbala denilen kitabı bir okuyun..kimle cinsel temas halinde…beşinci boyut iblise kapalıdır..ne kadar arınırsanız arının yinede 5.boyutta işgalcisinizidir..bazıları 6 7 8 boyutundan bahsediyor..gülüyorum veya ben bilmiyorum..bu kadar ileri kim gidebilmiş acaba 😀 herkes alabildiğine saçmalıyor..

  23. ARGALON
    19 Temmuz 2017, 09:48

    ALİ BEY, 11 BOYUT VAR. BAZI RUHLAR 4 İLE 5.BOYUT ARASINDA SIKIŞIP KALDILAR. AMA 5. BOYUT SANDIĞINIZ GİBİ DEĞİL. REPTILIAN SAÇMALIĞI DEDİĞİNİZ VARLIKLAR 6. BOYUTTAN GELİYORLAR ÇÜNKÜ 6 BİN SENE ÖNCE HOLOGRAM YAPMALARINI ÖĞRENDİLER. LÜTFEN AMA LÜTFEN HİÇ BİR ZAMAN, YARATICI GÜCÜ BU İŞLERE KARIŞTIRILMASINA İZİN VERMEYİN. İNSANLARINDA, YARATILMIŞ AMA BAŞKA VARLIKLAR TARAFINDAN YARATILMIŞ OLDUĞUNU UNUTMAMAK SİZLERE BAMBAŞKA BİR DÜNYANIN KAPISINI AÇACAKTIR. KENDİNİ AŞMIŞ, ÇOK AMA ÇOK İLERLEMİŞ RUHLAR İSE, KADEMESİNE GÖRE 10. VE 11. BOYUTTA KALIRLA Kİ BU BOYUTLARDA BİLDİĞİMİZ GALAKSİDE DEĞİLDİR. KENDİNİZE İYİ BAKIN. GÜCÜ KOLLAYIN.

  24. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 10:21

    ARGALON..ingiltere kraliçesi mavi kan denilen ve firavunların soyunu taşıyan bir temsilci..çocuk yaşlarda yapılan ayinlerle bu sınıfa girerler..mavi kan dediğimizde ise kendilerini daha önce tanrı kimliğine soktuklarını görebiliriz..ve bir çok lanete uğramışlardır bu yüzden..
    Kaybolan çocukları çok güzel açıklamışsınız sizinle hemfikirim..
    ama evrenin yaratıcısı tüm mahluklara can verendir..benim bir demon veya reptilianlar tarafından yaratıldığımı asla kabullendiremezsiniz..bu benim veya insanlık için çok saçma bir teori olur..bu zaten kanıtlanamaz,,kanıtlanmasıda imkansızdır..negatif sarmalın sizi ben yarattım idolüne hizmet etmiş olursunuzki,,hiç bir yaratıcı gücüde yoktur..zorlayıcı gücü olmadığı gibi.. reptilian saçmalığının 6.boyuttan geldiğini yazmışsınız…buda imkansız..imkansızki çok imkansız..çünkü bunun verileri bile bu düşünceye izin vermiyor..
    reptilian dediğiniz insanlar içinde çok çalıştım,,hareketlerini gözlemledim..hatta dil çıkarıp selamlaşanlarına ve elleri ile birbirlerine temas etmeden iletişim kuranlarına kadar..
    yapmayın,,bu fikirlerin esası yok..sadece kendine iblis yerleştirilmiş bir takım insanların yönetilmiş paranoyaları bunlar..paranoya halindeler..kendilerini öyle zannediyorlar..çünkü içlerindeki yaratık onların böyle düşünmesine sebep oluyor..
    ingiltere kraliçesinin söyledikleri ise yeraltındalar dedikleri 3 kitaptada belirtilmiş olan yecüc ve mecüc..insan ve cin ırkının birleşiminden meydana gelmiş melez bir ırk…yerin derinliklerinde yaşıyorlar…devler ve cüceler olarak..bir gün yeryüzüne çıkacaklar..devamlı çıkmak için kazı yaparlar..ve bunu bir çok bölgede kusursuz toprak çöküşlerinden anlayabiliriz..büyük bir delik oluşur..yeryüzüne çıktıklarında susuzluklarını bastıracaklar ve bazıları insanları yemek olarak kullanacak..bunlar reptilianlarmı ?…ve ölümleride aniden ve toplu bir şekilde olacak..çünkü yeraltında yaşayan bu yaratıklar yeryüzü ile uyum sağlayamayacaklar..bunlarmı beni demon olarak yarattı 😀 ..olmaz ve imkansız..reptilian dediğiniz isim ölümlü..he biraz uzun yaşar bu yüzden bilgi sahibidir..yaratan bir varlık hiç ölürmü,,madem yaratmış neden kendi ölümlerine çare bulamıyorlar..ingiltere kraliçeside ölecek..aynı davıd rockefeller gibi..yüzlerce defa organları değişti…

    • ARGALON
      19 Temmuz 2017, 13:50

      • ali öztürk
        19 Temmuz 2017, 14:06

        ARGALON aynı şeylerden bahsediyoruz…fakat anlamlarımız farklı..sen bunu reptilian ırkı olarak görüyorsun…ama bunlar insan,,,sadece kendi ruhları derinliklere itelenmiş,,yerine ise ayinlerle içine sokulmuş iblislerin dışa vurumu..yani özel bir ırk değil…sadece içindeki cin denen mahluğun dışa vurumları..

  25. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 10:29

    bu galakside olmayan 10 11.boyutlardan söz etmeniz bana biraz uçuk geldi ,,kusura bakmayın ama haloğram dediğiniz olay zaten 4. boyutta var 😀 bu bilgiye ise nasıl sahip olduğunuzu inanın çok merak ediyorum…evren çok derin bir sarmal…ve katları var..galaksiler ise gözümüzle sadece ışık olarak gördüğümüz milyarlarca gezegen ve güneş sistemlerine sahip..
    ARGALON…SINIR VAR..BU SINIR AŞILAMIYOR..AŞANDA YOK..HER CANLININ BELLİ BİR SINIRI VAR…HAD VAR..ÜSTÜN KİMLİKLER BU EVRENİN YARATICISININ İZNİ İLE BU SINIRLARI AŞAR..HATTA ÇOK ÜSTÜN KİMLİKLERİN BİLE YÜKSELEBİLDİĞİ BİR SINIR VAR…EĞER DEDİĞİN BU BOYUTLAR GERÇEKSE O ZAMAN EVRENDE KAOS VARDIR..:D ama yok..

  26. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 10:40

    Prometheus filminin etkileri görülüyor..bir çok kişi bu filmden etkilenmiş..ARGALON insan denilen ırk dünyada yokken cin ırkı bu dünyaya sahipti..200 000 yıl değil,,,bir milyon yıl önce vardılar..mars anavatanlarıydı..dünyada yaşayan kolonileride vardı…mars,, şeytan dediğimiz azazilin YARATICIYA isyan edenlerini büyük bir savaşta yok etmesi ile yıkıma uğradı..kaçanlar ise dünyaya yerleşti..veri arıyorlar marsta dikkat edersen…ama bulamayacaklar..PROMETHEUS FİLMİNE O KADAR TAKILMA 😀 beni en çok etkileyen yönü darwin saçmalığını çöpe atması idi….ŞİMDİ YENİ BİR AKIM ARAYIŞINDALAR..ÇÜNKÜ DARWİN ÇÖKTÜ…

  27. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 11:58

    unutmadan izninize sığınarak şunuda belirtmek isterim…YARATICIYI karıştırmayın demişsiniz..eğer yaratıcıyı karıştırmadan bir işe kalkışmışsanız negatif sarmal yani şeytan faktörü yanınızdadır…size akla hayale gelmeyen saçma ufuklar açar..ve oturduğunuz yerde alemler keşfettiğinizi zannederek 438 . boyuta ulaştım diyen salaklardan olursunuz..böyle insanların olduğu dünyada aynı oksijeni tüketiyoruz..YARATICI kimliği negatif sarmalın içinde bile var…..O HERŞEYDE VAR…ÇÜNKÜ HERŞEY ONDAN MEYDANA GELMİŞTİR…DARWİN TEORİSİNİ ÇÖPE ATANLAR YARATICIYI TANIMAK İSTEMEYİŞLERİNDEN,,,PROMETHEUS EFSANESİNİ YARATTILAR…İNANMAYIN..

  28. ARGALON
    19 Temmuz 2017, 13:54

    • ali öztürk
      19 Temmuz 2017, 14:17

      Bu varsayımları çok izledim..dünya dışı varlıklar insanlığın ilk zamanlarında vardı..bunlar 5.boyut varlıkları..yani temiz sarmal yada melek diye nitelenen varlıklardı..elbetteki dünya dışı..onların görev alanları farklıdır..burda sadece izin verildiği ölçülerde kalabilirler..insanlara yardımcı oldular..yani mağara adamı olarak gelmedik bu dünyaya,,bize nasıl yaşamamız gerektiğini öğreten YARATICIMIZ IN İZNİ İLE DÜNYAYA GELDİLER…YARATICIMIZI İSE ASLA SAÇMA İDOLLERLE KARIŞTIRMAYIN…EVRENİN VE KAİNATIN HERŞEYİN TÜM CANLILARIN YARATICISI…MÜSLÜMANLAR ALLAH,,HRİSTİYANLAR GOD,,İBRANİLERİN İSE RAB DEDİĞİ YARATICI..fakat insanoğlu her defasında yoldan sapmış bunuda negatif sarmal sağlamıştır..çünkü insanı sana karşı kışkırtacağım sözü vermiştir..

  29. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 14:23

    Masonluğun 7. kademesi sonrası size bir ruh sokulur..ruh denilen olgu iblistir..masonların ritüelleri vardır..ve bu ruh sokulduktan sonra o ritüellerde canlanma görürsünüz..size hitap eder..ama mason olmayan hiç kimse bunu okuyamaz..biraz araştırın..görürsünüz..
    masonların en büyük erdemi şeytanın karanlık fenerini takip ediyoruz demeleridir..ışıktan sözederler..ışıkları budur..yani negatif sarmalın yolu..biraz araştır ARGALON…bu klipler inandırıcı değil..bende böyle bir klip hazırlayabilirim..zor değil..biraz animasyon biraz hitabet azcık mistisizm tamamdır…ama asla temeli yok..efsane…

  30. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 14:28

    güneş tarikatı denilen ve güneş krallıklarından oluşan tüm mabedlerin tanrısı iblistir..insanları kandırarak yaratıcıyı inkar ettirmiş ve sözünü tutmuştur..son anda hep geri dönmüştür..güneş tapınaklarında insan kurban edilir..bazıları yamyamdır..dikkat edersen mısırda olan piramitlerin aynına az benzemesede maya aztek ve inkalardada rastlarsın..çünkü inandıkları obje aynıydı..fikri veren aynı kişiydi,,hepsinde kan ve kurban vardı..sebebiMİ?,,,,İNSANA EN BÜYÜK DÜŞMAN OLAN ŞEYTANIN GURURU KOKAR..SİZİDE AYNI YOLA ÇAĞIRIYOR…AMA SİZ FARKINDA BİLE DEĞİLSİNİZ..

  31. 19 Temmuz 2017, 14:58

    MAALESEF “BAHSİ GEÇEN KARMAŞA (KAOS) VARDIR. HEM DE İNSANLIK TARİHİNDEN BERİ.

    http://www.guzelsozleryeni.com/epikuros-sozleri.html

    • ali öztürk
      19 Temmuz 2017, 15:41

      Tanrı ve din kavramları terkedildiğinde mutlulukmu gelir..? 😀 inanki buna inanmam..herşeyde verilerden yola çıkarım..elde ne var ona bakarım..tanrı inkarına girmiş ve yükselmiş tüm kavimlerin kölelerine yada kurban ettikleri insanlara..mutlulukmu bu ?..mısırın çok yükseldiğinden söz eden piramit saçmalıklarına..hatta piramitlerin roket gibi yükselebildiğini söyleyen aptallara..mısırlılar mutlumuydu..?…
      herşeyden önce bir insanın kabullenmesi gereken en büyük olgu,,hiçbirşeyin daimi olmadığı dünyada yaşıyor olmamız…kozmik çorba..ama kaos,ama mutluluk veya acı dolu savaşlar..asla ama ben hep mutlu olacağım diyen insan yoktur..olamazda..çünkü mutluluk kavramıda acı gibi geçicidir..
      Krallar geldi geçti,,kendilerini tanrı diye insanlara kutsattılar…komiktiler..yiyor içiyor ve sçıyorardı..bizden farkları yoktu..şimdiki salaklar gibi..şöyle düşünürseniz mutlu olursunuz hikayeleri defalarca değişti…DEĞİŞMEYEN TEK BİR KAVRAM VAR…HEPSİ ÖLDÜLER…TIPKI BİZLERİNDE ZAMANI GELDİĞİNDE ÖLECEĞİ GİBİ..ÖLÜMÜ ÖLDÜREBİLEN HİÇBİR UYGARLIK OLMADI…OLAMAZDIDA ZATEN..MUTLULUKMU ? ASLA İNKAR YOLUNDA OLAMAZDI…ÇÜNKÜ BİR ÇOK KAVİM ACILAR İÇERİSİNDE YOKOLDU…MUTLUMUYDULAR SENCE… 😦

  32. ali öztürk
    19 Temmuz 2017, 16:00

    ARGALON büyük ihtimaldirki yazdıklarımı anlamlı olarak okumuyorsun…YARATICI hem kötülüğün hemde iyiliğin sahibidir..şeytan denilen negatif sarmalın gücüde ona dayanır..yani bu objeye güç verende aynı YARATICIDIR..
    siz YARATICIYI ya yanlış tanımışsınız yada hiç onu tanımaya çalışmamışsınız..bu onu gösteriyor..
    hiç bir sorunun olmadığı bir dünya olsaydı burası o zaman cennet diye tanımlamamız gerekirdi ama değil..
    devamlı sorun ve kaosların olduğu bir yer olsaydı o zamanda cehennem olarak tanımlardık…
    ama ikiside değil..sence neden TANRI BU KADAR ACI VE MUTLULUĞU BU GEZEGENE YÜKLEDİ…OYUNMU OYNUYOR..
    Yada şöyle diyelim bizler tanrı ve şeytan kıskacında kalmış piyonlarmıyız..bu karmaşa neden…önce bu yanıtları bulan lazım…kaynakları olan kitaplarına yönelirsen ,,algıladığın ölçüde onu tanırsın…….VE NE DEMEK İSTEDİĞİNİN YORUMUNU YAPARSIN..
    BU bilgiden mahrumsan,,zaten senin önüne konulan her bir videoyu gerçek sanırsın..çünkü temelden mahrumsun..

    • jesus
      19 Ağustos 2017, 22:49

      ali ozturk size ulaşabileceğim bi hesabınız var mı

  33. ali öztürk
    17 Eylül 2017, 14:13

    ,,,inkarcı,,katil,,satılık,,,yağmacı,,hırsız,,tecavüzcü..v.b..ruhların intikamı bu dünyada alınmazsa,,,diğer boyutlarda mutlaka alınır…
    Hiç bir suç adaletsiz değildir..yaptım oldu denilen kavramın sahibi iblistir…
    Kaybetmiştir…gururundaki acıyı insan denilen yüce varlıktan intikam alarak,,yani onu saptırarak alır…gazabı gördüğünde ise,,topukları üzerinde dönerek,,ben sizden değilim diyerek,,sizi yüz üstü gazapla başbaşa bırakır…
    —,,,inkarcı,,katil,,satılık,,,yağmacı,,hırsız,,tecavüzcü..v.b..ruhların intikamı bu dünyada alınmazsa..bu kişilerin genlerinden alınır..yani soylarının devamından..bu bir hesap meselesidir..genler ataların izlerinden yürür..
    Mutlaka karakter den tutunda,,şahsiyete kadar olan gölgelerini görebilirsiniz…
    YARATICI bazı objeleri bilerek eksik yaratmıştır..
    Siz tamamlayacaksınız diyerek…bu onun eksikliğini değil,,hesabındaki naturalizmin,,,DEĞİŞMEZLİĞİNİN KANUNUDUR…ASLA DEĞİŞMEZ…
    Herkesin bu dünyada tamamlaması gereken bir görevi vardır…İYİ YADA KÖTÜ..Hesabı şahıs öder…

  34. ali öztürk
    17 Eylül 2017, 14:24

    Bu konulara nasıl geldik derseniz..inkarcı yada ateist yaklaşımlarla eserler bırakanların sonlarını veya nesillerini inceleyin derim….inanılmaz bir yağma olmuş…sonuçlar her zaman sizi gerçek mühre taşır..
    Tanrı varmış yaratmış ,,sonra ölmüş diyen salaklara bile kendini nasıl hissettirdiğinden tutunda….Dinsel gerekçelere saldıranların sonlarına ve genlerine kadar…
    Ateist olabilirsiniz..sizi kimse suçlayamaz..ama ateizm,,dinlere saldırarak yada o kişileri aşağılayarak ateizm ise..siz hangi bilgi ile ateist oldunuz sorusu gündeme düşer…İNANIN ÇOK SORDUM…ÇOĞU NEDEN ATEİST OLDUĞUNU BİLE BİLMİYOR..SADECE ARKADAŞ SARMALINDA SEVİMLİ GÖZÜKMEK İÇİN…..
    Diğer boyuta taşındığımızda,,bizi ne arkadaşımız nede para veya çevremiz kurtaramayacak..suçlayacaksınız birilerini..ama negatif sarmal size şunu söyleyecek..-seni çağırdımm,,koşa koşa geldin..demekki hevesin varmış..ÇÜNKÜ ONA ZORLAYICI BİR ETKİ VERİLMEMİŞ..SADECE FISILTILAR..

  35. ali öztürk
    17 Eylül 2017, 14:33

    –Bazı zaman neden yapmak istemediğiniz bir şeyi yaparsınız,,bunu hiç sordunuzmu kendinize..biraz derine inin bulacaksınız…
    –Yada birisi size bir söz söylediğinde neden onu farklı bir anlayış ile anlarsınız,,gıcık veya sevimli olduğu içinmi ?.
    -Bazende kendinizi farklı ama rahat olduğunuz bir yerde bulursunuz..Tereddüt kalmaz,,yada güven tamdır..???
    –İnsan kendi canına neden kıyar,,?? belki her birimiz çok sıkıldığımız zamanlarda düşünmemişte değilizdir….neden ??..nasıl bir düşman size bunu hatırlatır..??
    –Siz sadece kendi vücudunuzlamı bu dünyada yaşadığınızı zannediyorsunuz…??
    –sürücüsüz ve şeytansız…?
    –Hangi obje sizin akıl ve kalbinizden beslendi ise O SİZDE ÇOK GÜÇLÜDÜR,,İŞTE CEVAP BURADA..YANİ İÇİMİZDEKİ,,YADA ŞÖYLE DİYELİM,,SİNEMİZDE SAKLADIKLARIMIZ….HEEEE NE DERSİNİZ ??..SİNE DERKEN DÜŞÜNÜP HEYECANLANDIĞINIZDA,,,,,HİSSETTİĞİNİZ MERKEZ….AKCİĞERLER….

  36. ali öztürk
    17 Eylül 2017, 14:40

    –Bombardıman altındaki bilinçaltımızda ve kalbimizde çözemediğimiz o kadar çok problem varki…bunun acısını insan denilen varlık,,başkasından çıkarmaya yönelir..aslında dünya değil bizi tedirgin eden,,,asıl içimizdeki proBlemleri çözüp,,ONLARI İKNA EDELİM..
    –Eğer onları ikna edemezsek,,,KAOS SÜRÜP GİDECEK..İKNA İÇİNDE BİLGİ GEREKLİ..BAZI HASTA BEYİNLERİN YAZMIŞ OLDUĞU ROMANLARDAN SÖZ ETMİYORUM…MAALESEF BİLGİ O KADAR ÇOK KİRLENMİŞ YADA KİRLETİLMİŞKİ,,,GERÇEKLERE ULAŞMAK KALBİMİZE KALMIŞ..NE KADAR SAĞLAM OLDUĞUNA SİZ BİLE İNANAMAZSINIZ…ŞAŞIRIRSINIZ…

  37. ali öztürk
    17 Eylül 2017, 14:59

    Hiç bir suç adaletsiz sonuçlanmaz…
    Hiç bir iyilik,,karşılıksız değildir..bazen ceza,,bazen ödül…

  38. minevra
    19 Eylül 2017, 01:05

    peki uzaylilar sizce bir irkmi yoksa seytani soydan mi

    • ali öztürk
      19 Eylül 2017, 12:15

      evrende milyonlarca galaksi ve nebula var..illaki yaşam formları var..şeytani yani negatif sarmal dediğimiz düzen sadece dünyamız için geçerli…
      –negatif sarmal asla dünya dışına çıkamaz,,,yasaklandı..kadim zamandan beri..haberciler gittiğinde yanar..
      –uzayda yaşayan formlar için başka düzenler var..iletişim için ortaya atılmış tüm teoriler saçma…telekinesi veya boyut atlayarak onlarla iletişim kurduğunu söyleyen herkes sadece bir teorem üretmiş olur..bilirsiniz teoriler çürütülmek üzere ortaya atılmış tezlerdir..ıspat ister..ve çoğu ıspatlanamıştır..
      –uzaylılarla şeytani yani negatif sarmalı birlikte düşünmek tamamen saçmalıktır…
      –4 boyut varlıklarının hepsi şeytani değildir..içinde bizim düzenimizde ve düzgün olarak yaşayanlarıda var…
      –şeytani kavram ateşten vücuda gelmiş varlıklara denir..ama dediğim gibi şeytan onların ismidir..yani hepsi kötü değildir…

  39. ali öztürk
    19 Eylül 2017, 12:32

    Galaksimiz samanyolu..kendi galaksimiz içinde bile yaşam formları var..ve biz bunu bilemiyoruz..mesafe çok uzun..ve tam ortasında bir kara delik var…
    –devamlı yutuyor..yani paralel evrene güneş sistemleri ve gezegenlleri taşıyor..işte ulaşılamayan 6.boyut bu ?..ne var kimse bilmiyor..
    –kıyamet diye adlandırılan ve kutsal kitaplarda haber verilen son bu…güneş sistemimizi de bir gün yutacak…yaklaşıldıkça düzendeki bozulmaları bile bildiriyor..güneşin tersten doğmasından tutunda,,dehşetli depremler hatta okyanusların fokur fokur kaynamasına kadar…

  40. ali öztürk
    19 Eylül 2017, 13:04

    uzaylı yada reptilian diye bize itelenmeye çalışılan ve empoze edilmeye çalışılan konu,,
    –içimizdeki bazı ırkların faşizminden kaynaklanıyor..sadece kendi ırkından olanla evlenebilir ve çocuk yapabilir…bu ise o ırkın içinde olan hastalıkların devamı anlamını taşır,,bunda şekil ve akıl bozukluğundan tutunda,,mutand olmuş kişileri görebilirsiniz..kiminde kuyruk vardır..kiminin sırtında yele gibi..
    –bazı ırklar daha çocuk doğar doğmaz kanlı bir ayinle içine 4.boyut varlığı sokulur..4.boyut varlıkları uzun yaşar,,ve bu yaşamından bilgi ve tecrübe edinir..ve bu bilgiyide istediği ölçüde kullanır..yani sıkıştırılmış makas…ve ilgisini çeken bir konu olduğunda ise dışa vurumlarını çirkin yüzünü göstererek şahit olabilirsiniz…Kendilerini mavi kanlı olarak adlandırmışlardır..
    –yani aramızda uzaylılar falan yaşamıyor..
    –faşist ırkların hastalıkları ve şekil bozuklukları..
    –4.boyut varlığı sıkıştırılmış bedenler..
    –ama şu bir gerçek..4.boyut varlıkları yani cin denilen varlıklar var…Ve 5.boyut ari sarmalın ara ara ziyaretleri..ama bunlar uzaylı falan değil..

  41. minevra
    19 Eylül 2017, 15:18

    Deĝerli yorumunuz için tesekkur ederim. Zaten rehberimiz Kuran-i Kerim orada yazilanlar disinda herhangi bir olguya zaten inanmiyorum. Cinler zaten bizim gibi yasadiklari alenen belirtilmis belki de tek varlik bu konuda diger karanlik gucleri saymazsak. peki dunya disina kotuluk cikamayacagindan bahsediyorsunuz, su an hali hazirda devam etmek de olam bir “Mars Projesi” var ve bunu gerceklestirmeye calisan insanlar ne yazikki kuresel olarak dunyaya en cok zarar veren insanlar ayrica finansörleride asagi yukari bilinen aileler .. mars projesi gerceklesir dunyadan bir nevi kotuluk cikmis olmayacak mi sizce, bu konuda ne dusunuyorsunuz?

    • ali öztürk
      19 Eylül 2017, 19:08

      Mars 4. boyut varlıklarının anavatınıydı..dünyadan daha güzeldi..ülkeleri ,dağları okyanusları ve ayrışmış bir çok kolonileri ile mükemmel bir gezegendi..tarihi bir milyon yıl öncesine dayanıyor..
      –azmış ve düzenden çıkmış bir yaşam biçimi türedi…yaratılış inkarından hakarete geçildi..azazil (şeytan) Tanrı ordusunun başkomutanlığına kadar yükseldi..Yaratıcının en büyük ordu komutanı oldu…dize getirdiği bir çok savaşlar yaşadı…ama olmadı..5.boyut varlıklarla destekli uyarı savaşları bile yapıldı…nafile…sonunda yaratıcı tarafından lanetlendi…en son ve en büyük savaşla yok edildi..azazil en büyük kata layık görüldü..
      –Bu azmış gezegenin bazı kolonileri dünyada da vardı..kaçanlar ve dünyaya yerleşenler oldu….mars TÜKENDİ VE BİTTİ..
      –İşte bu uygarlıkların izlerini arıyorlar..mavi kanlılar…iblisin karanlık feneri onları lanetlenmiş topraklara çağırıyor…çünkü azazilin yükseldiği yerdi orası…ne acı…!!
      –insanlar dünya dışına çıkamaz diye bir kavram yok..zaten şeytan çıkamadığı için bu mutandları kullanıyor…
      –sizce ne yapabilirler lanetlenmiş gezegende..MERAK ETMEYİN İZLENİYORLAR..AMA SONUÇ YOK..SIFIR ..NE BULACAKLARINI ZANNEDİYORLARKİ…
      –koloni kursalar bile oradaki yaşam formu onları evirir..hiç bir şey yok…

  42. minevra
    19 Eylül 2017, 15:25

    Son zamanlarda, hollywood yapimlarinda özellikle beyin ve zihin nakli bu nakil esnasinda yasanan aksilikler, farkli boyutlara sicrama veya o boyutlarla bu boyutlarla aralarda kucuk cekmeceler acmak gibi cesitli olaylar goruyoruz. siz beyin nakli konusunda ne dusunuyorsunuz sizce bu tibben mumkun olsa bile seytani bir gucle yapilan bir is birligimi olurdu yoksa bir lutuf mu Ali Bey?

    • ali öztürk
      19 Eylül 2017, 19:15

      –İnsan vücudunun bilgisayar gibi veri merkezi ve yaşadığı tüm donelerin tutulduğu ,,hesaba çekileceği tek merkezdir beyin..
      –defalarca nakil yapıldı..hatta fiziksel ve ruhsal olarak,,bu tek mümkünü görülmeyen bir istek..teori kapsamında çalışmalar sürüyor..deniyorlar ama olmuyor..olmasıda tıbben zaten mümkün değil..
      –bağlantı merkezlerini birleştirselerde devamını sabit tutamıyorlar..çok kısa zamanda yapılması gerekiyor,,buna tıptaki atomiik hız bile yetişemiyor..
      ..bunu paranormal olarakta denediler,,ama sonuç alamadılar..ruh transferi gibi..

      • ali öztürk
        19 Eylül 2017, 19:32

        Aslında ölümsüzlüğü arıyorlar..değişemedikleri tek organ beyin..ULAŞAMAYACAKLAR,,BU MÜMKÜN DEĞİL….DÜNYA ÜZERİNDE ÖLÜMSÜZLÜĞE KAVUŞMUŞ İKİ RUH VAR…YAŞIYORLAR..AMA KENDİ BEDENLERİ ÇÜRÜDÜ..
        –Zannediyorlarki ulaşacaklar…HAYIR…bu mümkün değil…
        –herşeyin bir zıddı var..siyah beyaz,,gündüz gece,,ölümünde karşılığı var,,ölümsüzlük…bu dünyada var…bunu ıspat için YÜCE YARATICI İKİ RUHA BUNU TATTIRDI..Yani zıddı ile kaim olan kavramı,,yerine getirdi..SÖZ YERİNİ BULDU..
        –Başka arayanlarda oldu,,hatta bu yolda ölenler bile var..
        –ama hiç biri ulaşamadı..ULAŞACAK BAŞKA KİMSEDE OLMAYACAK..
        –HEE ÖLÜMSÜZLÜĞE ULAŞMIŞ BU İKİ RUHADA BELLİ BİR ZAMAN DİLİMİ VERDİ YARATICI…YANİ ONLARINDA ÖLECEĞİ BİR GÜN VAR..

  43. minevra
    19 Eylül 2017, 21:40

    Bahsetmis olduĝunuz bu iki ruh kime ait ruhlar hep negatif sarmallar mi? Hz. Hizirin kendi görevleri mi var sizce yoksa hep sanildigi gibi insanlara yardim icin yani bir nevi denge icin mi burada? Aslinda daha dini bir kac sey icin fikir almak isterim eger rahatsiz olmayacaksaniz?

  44. ali öztürk
    20 Eylül 2017, 09:43

    –Ruh negatif sarmala ait değildir..ruh yaratıcıdan gelmiştir..ve bu dünyaya ait değildir..
    Ruh 6.boyut ötesi bir enerji kaynağıdır..insan denilen varlığın pilidir..beden bu dünyanın ürünüdür..ve bu dünyadan alındığı için bu dünyaya teslim edilir..burada kalır..kanun bu..
    –Ruh söz vermiştir..ve bu sözü hatırlayanlar bile var..çok güçlüdür..beden ile desteklendiğinde 5.boyut varlıklarından bile üstün konuma çıkar..hatta 4.boyut varlıklarının bazıları yanar yada o bölgeyi terkeder..
    –insan genlerinden gelen hataların yanlışlarını tespit etmek için,,ruhla birlikte mücadele etmek zorundadır..bu insan denilen varlığa seçme özgürlüğü anlamı taşır..yani negatif sarmalın emrine beden ve akıl teslim olur..ruh değil..o bu dünyaya ait değildir..üst katmanın eseridir..şeytandan çok ve çok güçlüdür..
    –beden ölümü gerçekleştiğinde bu dünyada durmaz..sonuç sorgusundan sonra ,,6.boyut üzerine hareket eder..
    –ölümsüzlük verilmiş iki ruh–idris ve elyase dir..bedenleri yoktur..ama yeryüzünde kalmış yaşayan iki ruhtur..
    –yani bu dünya gezegenindeki kanun,,mutlaka ölünecek ve bu emanet beden teslim edilecektir..ruh ise 6.boyutu atlayarak ait olduğu katmana teslim edilecektir..

  45. ali öztürk
    20 Eylül 2017, 09:58

    Başlangıcı ve sonucu hatta sonu olan bir boyutta yaşadığımız için,,bazı kavramlar karıştırılıyor..zaten akıl ve kalp oyunları için bir sınav salonu burası..
    –ölüm bu gezegende belli bir zaman dilimi sonrası gerçekleşir..
    –Dünya dışına çıkıldığında ve başka yaşam formlarında belkide bu düzen daha farklıdır..
    –zaman kavramı dünya dışında farklı işler..hatta 4.boyut varlıkları ile birlikte yaşıyorken bile,,onların zaman kavramları bile bizim formumuzdan çok farklıdır..
    –herşeyin bir sonu olan bu gezegende,,bazı akılların,,yaratıcı hakkında ne zaman doğmuş yada herşey ölürken o nasıl ölümsüz kavramları akıllara düşmüştür..işte bu yaşam formumuzla evrendeki döngüyü bir tutarsak,,salak ve embesil konuma düşülmüş olur..çünkü kozmosu beyinde karıştıran ve buna hizmet eden bir varlık var,,

  46. ali öztürk
    20 Eylül 2017, 10:23

    –Ruhumu şeytana sattım sözü kadar salakça bir terim daha bu dünya üzerinde ortaya atılmamıştır..ruh alınamaz yada satılamaz..satılan sadece akıl ve bedendir..
    –Zaten negatif sarmalın ruhu esir tutması bile imkansızdır..elleyemez bile,,ruha hiçbir şey olmaz,,ama negatif sarmal çok yara alır..
    –İnsan kendine verilmiş imtiyazları bir anlayabilse ve ne kadar üstün tutulmuş olduğuna..o zaman bir çok soru çözüm bulmuş olur..bakın yeryüzünden bizim bedenimizden çok büyük canlılar bile bize boyun eğdirilmiş..neden ?..ve tüm dünya bizim emrimize verilmişken..

  47. ali öztürk
    20 Eylül 2017, 15:32

    –4. boyut size diğer kapıların ,,yani 438.boyutun bile yolunu açar 😀 ..HALOGRAMı kendi bedenlerinde bile kullanırlar..size hayvan veya insan şeklinde görünebilirler bile…bazen eşya…Hatta andremoda galaksisi veya siriüsün gizemini taşıyan bir vadide,,450.boyutu bile yaşarsınız..meğer ne kolaymış boyut sözü..
    –diğer galaksilere sıçrayan ruhların mutlaka ölmesi gerekir..çünkü dayanamaz…
    –11.boyuttan söz eden arkadaşlarımın bu boyut hakkında aklında kalan objeler varmı acaba..ama ezber yok ? 😀 en ufak hatırladığı..bir an..merak ettiğiden soruyorum..
    ..

    • ali öztürk
      20 Eylül 2017, 15:44

      –5.boyutu geçmeye çalışırken ,,başını kaldırıp ışığa bakan çok kelle gitti..dönemediler bile kendi bedenlerine..6.boyuta bedenden ayrılmış ruh olarak geçtiler..bir daha haber alınamadı…
      –siz bunu oyunmu zannediyorsunuz…??
      –kapı açık..herkes deneyebilir belli versiyonları takip ettiğinde..riskmi ? ben cesaret edemem..geri dönüş anındaki sorulara bile cevap veremezsiniz..
      –halen 4.boyutta kalmış o kadar çok ruh varki,,iki dünya arasında kalmış..
      –akıl hastanelerinden tutunda,,sahtekar medyumlara kadar..çare arayanlar..
      –iki dünya arasında ne şahitlik yapabilir nede konuşabilir..rüya alemi gibi..çünkü 4.boyutta beden önemsizleşir..beden yoktur..

  48. minevra
    21 Eylül 2017, 00:30

    Kastettiğiniz konu astral seyahat midir acaba? Ben bu tip konuların ülkelerin istihbaratı için kullanılıp kullanılamayacağını merak ediyorum amaç burada kişisel çıkarlar ve ya kötü bir niyet değil tamamen ülke ve dini gözetmek için yapılabilecek çalışmalardan bahsediyorum.

    • ali öztürk
      21 Eylül 2017, 08:52

      aradığın ne minevra..??..çokmu ilgini çekti ??..bu konular kişisel çıkarlar için kullanılamaz..kullananlar çok ağır bedel öder..bedelini düşündünmü hiç..çok insan bu uğurda yok oldu..

  49. minevra
    21 Eylül 2017, 16:24

    Aslında aradığım bir şey yok çok şükür, sadece insanlar kötülüklerle beslenip dururken ve bunları daha da kötüleşmek hatta dünyayı da yok etmek için kullanırken. Bu tam tersine kullanılamaz mı sonuçta bahsetmiş olduğunuz boyutlarda sadece kötüler yoktur eminim ki iyi enerjilerde vardır..

    • ali öztürk
      21 Eylül 2017, 17:13

      iyiliğinde kötülüğünde dönemleri vardır Dünya gezegeninde..Kimbilir sağlamlar belki bu şekilde ayrılıyordur..iyiliğin iyi olduğu dönemlerde birçok insan çıkarı için iyi safında görünmüştür,,Kötülüğün iyi olduğu dönemlerdede kötü safına geçmiştir..yani çıkar..kalp yok..bu hastalıklı ve çıkar üzeri genler nasıl cezalandırılacak..varmı öyle ikiyüzlülük..

  50. domat
    23 Eylül 2017, 22:24

    başımdan geçen bir olayı anlatacağım bir zamanlar necronomicon ile ilgili aşırı araştırma yapmıştım bir gün rüyamda belirli varlıklar gördüm bana necronomicon ile ilgili bir şey söylüyordu fakat anlamadım ondan sonraki gün dışarı çıkma isteği geldi ama kendime engel olamıyordum neyse dışarı çıktım yolda giderken ilgimi çeken bir kaç parça aldım ama farkında olmadan hani giderken yere bi bakıyorum taş istemsizce alıyorum cebime koyuyorum bu şekilde devam ettikten sonra eve geldim yaklaşık 15 parça eşya topladım ve belirli bir çemberin içine koydum şekiller çizdim daha önce bilmediğim şekiller ama ardından bu parçaları birleştirdim ve odaklandım aşırı odaklandım ve bir anda kağıt yanmaya başladı inanmazsınız belki ama söndürdükten sonra yanan yere dikkatlice baktığımda bilmediğim bir dilde yazı yazıyordu sonra tekrar uyudum rüyamda şunlar söylendi bize katılmak istermisin sınırsız güce ve bilgiye sahip olmak istermisin dedi tek yapman gereken kan bağı yapman diye söylendi fakat reddettim çünkü aşırı korktum ve sonrasında uyandım fakat uyandıktan sonra aptal gibiydim hani zaman kavramım gerçeklik kavramım tamamıyla yok olmuş gibiydi yaklaşık 1 ay sonra kendime gelebildim şu sıralar tekrar araştırmaya başladım

    • ali öztürk
      24 Eylül 2017, 08:23

      –bazı topluluklar bu 4.boyut varlıklarını kullanarak,,kişiyi kendi safına çekme eylemi gerçekleştirirler..bu bilinen en eski yöntemdir..
      –hatta burada bu yazıları yazarken bile uğrayan ve gözetleyenlerin sayısı epeyce fazlaydı..renk renk ve şiddetine göre artarak..
      ,,domat mesaj almışsın,,bu genelde uyku ile uyanıklık arası gerçekleşir,,ama mesajın geldiği yerin sağlamlığı hakkında bir şey söyleyemem..
      –uyanıkken etrafında patlayan flaşlar varsa bilki fiziksel olarak ziyaret ediliyorsun demektir..bu flaşların boyutu bozuk para büyüklüğünde olur..
      –beyaz patlayan flaşlar temizdir,,
      –maviler orta grup
      –kırmızılar tehlikeli
      –siyahlar ise felakettir..acımasızdır..
      –minevra arkadaşımında yukarıda yazdığı ve merak ettiği kavram,,evet bazı ülkeler bu boyutu istihbaratlarında kullanıyorlar..ama çok yalancı oldukları için güvenilir değiller..10 sözünden 7 si yalandır..çünkü bunların özünde var..
      –bir insanı gözetleme yapanlar ise (bu boyut varlıkları ile) bitmiş kişiliklerdir..çünkü özünden tüketir..kişiyi emer..

    • ali öztürk
      24 Eylül 2017, 08:45

      –Domat şunu asla unutma..necronomicon varlıkları ile iletişime geçilemedi..geçilmesi imkansız..dili ölü..telekinesi bile işlemiyor..yani beyin iletişimi..ve hangi boyut olduğu bile keşfedilemedi..canlı ama nasıl canlı olduğu hakkında hiçbir fikir yok..ortadoğu topraklarındalar..sevmedikleri her unsuru öldürüyor..iletişime geçmeye çalışan herkes öldü..
      –sane gözüken ise ,,bu konulara ilginden dolayı dikkat kesilmiş ve seni keşfetmiş bir grup olabilir..yani necronomiconla alakalı değil..

  51. ali öztürk
    24 Eylül 2017, 09:10

    –amerikan askerleri bile kendi üniformaları yerine,,bazı örgütlerin flamaları ile ortadoğu topraklarındalar..yani kamuflaj olduklarını zannediyorlar..daha önce ıraktan kaçma sebepleride bu idi..ama ne kadar etkili görüyoruz..daha çok anlatılacak şey var ama neyse..ilerleyen günlerde yaşayacakları kaoslara şahit olacağız..bu zaten kaçınılmaz bir son onlar için..

  52. serhat
    07 Ekim 2017, 23:47

    ali Öztürk bey size birkaç sorum olacak.
    dini inancınız nedir ehli sünnet hakkında ne düşünüyorsunuz
    öğrendiklerinizi astral seyahat olarak adlandırılan yöntemlemi öğrendiniz
    hadis te geçen kaf dağı,cablısa ve cablıga şehirleri ve deccal hakkında bilginiz varmı?

  1. 18 Kasım 2016, 00:12
  2. 24 Eylül 2017, 20:59

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: