Anasayfa > Bilinmeyen, Videolar > TV NET – Komplo Teorisi : HAARP ve Yapay Deprem

TV NET – Komplo Teorisi : HAARP ve Yapay Deprem

İYİ SEYİRLER

 

https://insanveevren.files.wordpress.com/2011/10/evren-ve-insan-gif24.gif?w=600

Kategoriler:Bilinmeyen, Videolar
  1. 12 Şubat 2012, 08:43

    Teşekkürler, bende nasıl izleyebilirim diyordum.

  2. metin ozan
    19 Şubat 2012, 23:22

    bence abartılıyor böyle bir silah olsaydı abd,nin elinde sığınak delicilerini geliştirmekle uğraşıcağına iranın yer altındaki nükleer tesislerini depremle vururdu.nacizane fikrimdir.

  3. 10 Mart 2012, 20:35

    koz, korkutma bunlar asıl tehtid kimyasal gazlardır ve gerçekleşeceğini çokta etkili olacağını düşünüyorum kim önlem alıyor ki tüm ordumuz ziyan olabilir..

  4. mahkum
    27 Mayıs 2012, 22:03

    konuyla ilgili çok fazla araştırma yaptım ve bunun “gerçek” olduğuna inanıyorum.
    ayrıca HAARP’ın sitesine girip Online Data kısmında veri işleyişi var ve baktım ki 17 Ağustos’a ait veri yok (!)
    yine bir çok blogger sitesinde de baktım ki sağlam veriler-kaynaklar-ispatlarla destekleniyor tüm söylentiler.
    17 Ağustos bence en büyük ayinleriydi … (.)

    • -anonim
      21 Temmuz 2012, 23:01

      Michael Sikkofield’in bu konu hakkında güzel yazıları var. Tavsiye ederim.

  5. 06 Ekim 2012, 21:31

    Video silinmiş, yenileyebilir misiniz?

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

